zondag 7 juli 2013

Olivella producten

 
Hey, vandaag ga ik jullie iets vertellen over de producten van Olivella. Van olivella kreeg ik een aantal producten opgestuurd om uit te testen. in dit filmpje review ik de producten ook in video vorm, als je benieuwd bent moet je die ook maar even kijken. Vandaag ga ik de producten ook nog reviewen op deze manier.

 
 

Dit zijn de producten die ik opgestuurd heb gekregen. Olivella heeft allemaal natuurlijke producten met olijfolie. De meeste,(ik weet het niet van allemaal), zijn niet getest op dieren. De producten zijn verkrijgbaar op de site van olivella . De producten komen uit Italië.
 
Ik begin met de body cream.

 
 Wel body cream.
Geen body cream.
 
Hier heb de body cream aangebracht. Op de foto zie je niet echt het verschil, maar in het echt wel. Ik heb een vrij droge huid, dus kan ik wel wat body cream gebruiken. Ik heb echt het idee dat mijn huid hierdoor minder droog word. Ik vind de geur echt super lekker maar moeilijk om te omschrijven een olijfachtige natuurlijke geur. 200 ml voor 14,95.
 
 
 
 
 Hier heb ik de hand cream opgedaan.
Hier heb ik de hand cream uitgesmeerd.
 
 
Ook heb ik vrij droge handen, (op de bovenste foto lijkt dit niet zo omdat er licht op schijnt). Ik vind het ook leuk dat het een leuke kleur heeft, namelijk licht groen. Hij ruikt ook nog een erg lekker, (moeilijk om de geur te beschrijven. Het is ongeveer dezelfde geur als de body cream.De hand cream is voor 75 ml 9,95 euro.
 

 
 
De reinigingsdoekjes zijn erg goed. Het heeft niet echt een geur, wat ik voor een reinigingsdoekje juist fijn vind. Ik vind het fijn werken en het gaat snel. Je make-up gaat er vrij snel vanaf. Wat ook een pluspunt is voor mij is dat deze doekjes niet getest zijn op dieren. 30 doekjes voor 5,95.
 
 

 
 
De gentle beauty soap. 100 gram voor (maar) 3 euro. Het is een hele aparte olijfgeur. Het heeft een legergroene kleur. Je kunt deze over je hele lichaam gebruiken behalve je gezicht.
 



De face & body soap. Deze is ook 100 gram voor (maar) 3 euro. Wat het leuke hieraan is, is dat je deze ook voor je gezicht kunt gebruiken! Ik heb nog nooit een zeep voor m'n gezicht gehad. De geur is ongeveer hetzelfde als de gentle beauty soap.




Dan kreeg ik nog allerlei testertjes. Volgensmij alle producten die ze hebben heb ik nu in een testertje van. Dus is het superleuk om de andere producten uittesten. Alle testertjes laat ik een voor een zien in dit filmpje .


  • Body cream 200 ml 14,95.
  • Hand cream 75 ml 9,95.
  • Cleansing tissues 30 doekjes 5,95.
  • Gentle beauty soap 100 g 3,-.
  • Face en body soap 100 g 3,-.
Hopelijk vonden jullie het leuk!
Liefs, Julia



 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten